Twilight snack (tyvärr)

ska nog fixa en ny kategori som heter twilight snart
men just nu vill jag döda jacob, hårt och skoningslöst som någon brukar säga
bah, fy han är nog den "person" jag hatat mest i hela mitt liv, seriöst så är jag vansinnig
jag måste ha någon och diskutera med, men jag vet ingen annan som har läst 4e boken jue!
så nu får allt anna, lisa och lizette snabba på för jag dör snart om jag inte får prata ut
trodde jag klarade av att bryta 2 kaptiels-regeln men det funkade inte, läste 3 idag och igår. men idag gick det inte, mådde sådär dåligt igen, så det blev att sluta
kommer snart ett inlägg till som handlar om den andra delen om mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0