Vanessa i uppföljaren till Twilight?

Leah Clearwater den störiga tjejen som förstör livet för varulvspojkarna sägs ska spelas av den här damen
Jag tycker att Vanessa har utsidan för rollen, hon har det där lilla söta som beskrivs i boken. Men hennes "skönhet" om man kallar det så försvinner lite på grund av hur hon beter sig. Men jag skulle aldrig kunna se Vanessa i den rollen. Speciellt inte på grund av att hon knappt klarar av att agera i High School Musical och detta är en mycket mer krävande roll än en glad tonårstjej som gillar att sjunga. Leah kräven en tvär sida och jag tror inte Vanessa har den.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Lizette

Usch nej!! Jag har i och för sig inte läst andra boken än så jag vet inte vem karaktären är. Men jag kan aldrig tänka mig att hon ska vara med i den filmen! hon är alldeles för ne jag vet inte men nej det tycker jag inte!

lika lite som jag tycker att Zac efron ska vara med i Pirates 4 =(

2009-01-12 @ 22:24:04
URL: http://fotogumman.bloggspace.se/
Postat av: malin

alla som har varit me i high school musical är sämst säger jag iaf!!

2009-01-15 @ 17:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0