100 frågor

1. Fullständigt namn? M-e-l-i-n-a
2. Ålder? 16, men om ett halvår 17, melinas ålder typ;)
3. Vart bor du? Jönköping
4. Bor tillsammans med? mor, far, broder
5. Färg på ditt hus? yelllow
6. Hus eller lägenhet? huse
7. När är du född? 18/8
8. Klass? mp
9. Vilket år tar du studenten? 2011
10. Något jobb? kanske snart;)
11. När gick du upp i morse? halv 7
12. När ska du sova? 3 timmar kanske
13. Duschat idag? yes mam
14. Kramat någon idag? ehm, nej
15. Pussat någon idag? inte min nisch
16. Vad har du ätit idag? frukost, lasagne, glasstårta, bulle och kycklingryta, haha
17. Dagens klädsel? jeans, vit topp, mössa, linne
18. Dagens smink? inte riktigt min nisch det heller
19. Dagens sötnos? min vovve
20. Dagens roligaste? tragiskt nog, inget

Socialt:
21. Har du många vänner? definera många
22. Hur många har du kysst? no one, 
23. Vem kramade du senast? läsa frågorna överst, ingen kramdag;)
25. Hur många har varit otrogen mot dig? I'm good at staying away from the kind of trouble
27. Har du pojk-/flickvän? nix
28. Vem pratade du med i telefon senast? mother
29. Vem fick du senast sms ifrån? lisa

Favorit:
31. Film? Bonnie & Clyde
32. Låt? misery buisness - paramore
33. Mat? plankstek!
34. Dryck? exotisk fanta
35. Färg? ingen speciell
36. DET FINNS INGEN FRÅGA!!! :O (tack lovisa för 99 frågor;))
37. Stad? hmm... Söderköping och Wilmington (inte för att jag varit där)
38. Land? Sverige e ett bra land, varför ser inte folk det. Men som sagt på det en amerikan i mig så US
39. Ämne i skolan? ENGELSKA
40. Människa? kan man säga förebild? isf Kelly Clarkson.

Senaste:
41. Personen du tänkte på? kelly clarkson:P
42. Personen du kysste? läs ovanstående frågor, även om jag älskar ordet nisch så blir det lite utjatat att skriva det
43. Gången du spydde? i en turistbuss i Essen i somras
44. Gången du grät? helgen
45. Pizzan du åt? hawaii tror jag
46. Gången du var i Göteborg? 3 december
47. Gången du var i Stockholm? 3 november
48. Gången du var full? alkohol e inte min nisch
49. Gången du var hög? absolut inte min nisch
50. Gången du var kåt? haha, ofta

Antingen eller:
51. Svart eller vitt? svart
52. Hund eller katt? hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? depence
54. Tvspel eller datorspel? tv-spel 
55. Singel eller upptagen? snigel, haha jag a katchig
56. Hångla eller ha sex? men va e det för frågor, haha
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? crap till allt!
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad tack
59. Big Brother eller Paradise hotel? okej om man måste välja så ph
60. Blont eller svart hår? fattar inte frågan
61. Har du blåa ögon eller bruna? brown
62. Choklad eller lakrits? choklad lugnt!
63. Göteborg eller Stockholm? jag vet inte alla röker så himla mycket i göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? fanta
66. Pizza eller kebab? just nu pizza
67. Randigt eller prickigt? PRICKIGT!
68. Älska eller älskas? both
69. Leva eller dö? hur ska man svara på detta om man är död. lev som om du skulle dö imon

Antal:
70. Personer du älskar? jag tycker älska är ett svårt ord
71. Personer du hatar? egentligen ingen
72. Gånger du varit full? som sagt, förstår inte poängen. det e bara grupptryck
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? som sagt...
74. Glassar du ätit på en dag? 5 tror jag e mest elr typ 7
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? no one, tyvärr:(
76. Gånger du haft minnesluckor? jo jag tror jag håller räkningen
77. Gånger du varit hög? som sagt...
78. Personer du saknar just nu? ingen just nu
79. Gånger ditt hjärta brustit? beror väl på hur man menar. 

Vem:
80. Vill du kyssa nu? james lafferty skulle inte sitta helt fel
81. Ska du träffa imorgon? mina klassisar och optikern, blä
82. Sjöng du senast för? leo, haha
83. Hade du senast en msn-konversation med? oj vet inte
84. Spelade du spel med senast? ingen aning
85. Vill du ta med på resa nu? emma!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? oj oj, låt oss säga, förra året
87. Förtjänar att dö? inte ens som gjort det värsta förtjänar att dö, de förtjänar att lida. jag ser döden som en slags befrielse och inget man behöver frukta. det man behöver frukta har med det man inte hinner göra innan döden
88. Är söt? bara för att rakels svar va kul, haha sötisar
89. Vill du sova jämsides med i natt? ingen:)

Vad:
90. Gör dig glad? musik, vind, folk som gråter på oscarsgalan
91. Gör dig ledsen? sånt som borde göra mig glad
92. Vill du helst göra nu? va mitt i en hektiskt filmproduktion av min egna film
93. Önskar du att du slapp göra? vänta på bättre tider
94. Vill du ha nu? en glad överraskning
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? en perfekt 17års fest. har ju alltid velat vara 17
96. Längtar du till? soomarlov!
97. Tycker du om dina betyg? blev lite besviken
98. Ångrar du något i ditt liv? ja, men om man inte ångrar så lär man säg ju ingenting
99. Är det bästa som hänt dig? vet inte...
100. Hur mycket är klockan? 19.28

okej tragiska svar, haha. men de e sanna men ta de inte så dystert, jag är glad ändå

Kommentarer
Postat av: malin

ahaha folk som gråter på orscarsgalan ahhahaahaa

2009-03-11 @ 22:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0