71

står för hv
leo sitter nu och glor och gnyr och morrar åt mig, har ingen aning varför
har börjat lära mig franska på grund av några nya bekantingar från interpals
ska hyra en sådan där cd från bibloteket så jag lär mig lite uttal

imon e det svenska och expo, orkar inte ha expo, men jag ska se till att jag blir klar imon
tror jag ska ha is-tid som text i alla fall

på lörda ska jag till tenhult, till emma. ska bli kul. har aldrig varit i de trakterna innan, haha

det går asbra för HV nu måste jag säga, asgött för det kommer gå dåligt på månda då jag är där:P

har bestämt en väska och jeans på stan nu, så fort studiebidrgatet kommer beger jag mig utåt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0