ära vare studiedagar

jag sov 12 och en halv timme i natt
fatta och jag la mig egentligen inte tidigare än vad jag brukar
lite innan halv 11
men jag va så sjukt trött igår
vilken tur att det va en studiedag idag
roliga är att jag skulle ha slutat skolan för en en kvart sedan

en annan sak som gör mig så sjukt pigg och glad är solen!
den bara lyser in sådär fint, jag drog upp persiennerna så jag skulle få in lite sol
det är nästan så att jag är sugen på att skriva en låt
btw så kommer jag och jenny bli sådana storslagna låtskrivare sen,
någon gång, haha

ska väl ta och gå ner och äta frukost nu kanske
sen ska jag va lite duktig och städa för idag gör det ingenting om jag måste göra det
solen skiner!

ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag älskar soooolen!! :)

2009-03-18 @ 13:16:46
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0