det första stora testet

så igår ville jag läsa en detalj eclipse som jag missat och innan det bestämde jag att jag måste använda min "cullens-tröja" någon gång. och jag tänkte varför inte på idrotten
och jag började snoka lite i boken, men jag hittade inte det jag sökte
men jag tänkte jag kan vänta tllls i juni, new moon visas ju inte förrän i november
sen då på engelskan så skulle vi läsa i våra böcker och jag läser white oleander bara så ni vet
det första ordet jag slog upp var Vampire, det andra ordet var twilight, den tredje var obsession!
hur tydligt får det bli?:S
sen på matten, satt felicia bakom mig och lyssnade på caught mysel och decode av Paramore från Twilight soundtracket
jag kan erkänna att jag fått några återfall idag, 
men jag kan väl i stort sätt säga att jag "passed the test"
så frestelsen möt mig för nu e jag stark! haha
jag känner faktiskt att efter 2012 då all hysteri är över kommer det nog vara värt det
för det finns inget värre än att vara besatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0