för att...

Jag har varit i:

[x] Stockholm
[ ] Uppsala
[] Örebro
[x] Göteborg
[x ] Malmö
[] Helsingborg
[x] Jönköping
[x] Västerås
[ ] Umeå
[x] Andra stora städer

Jag har varit i:
[ ] USA - vill inget hellre!
[ ] Grekland
[ ] Lettland
[ ] Kroatien
[ ] Litauen
[x] Italien
[ ] Frankrike
[ ] Island
[ ] Irland
[ ] Malta
[ ] Spanien
[ ] Portugal
[x] Nederländerna
[ ] Estland
[ ] Cypern
[] Belgien
[x] Storbritannien
[x] Österike
[ x] Tyskland
[] Ungern
[] Turkiet
[] Finland
[ x] Norge
[x] Danmark
[] Tjeckien

Jag har suttit i en bil:
[ ] Aldrig
[ ] Några gånger
[ ] Många gånger
[x] Nästan varje dag

Jag har suttit i en buss:
[ ]Aldrig
[x] Några gånger
[ ] Många gånger
[] Nästan varje dag

Jag har flugit:
[ ] Aldrig
[x] Mindre än 5 gånger
[ ] Mer än 5 gånger
[ ] Mindre än 10 gånger
[ ] Mer än 10 gånger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0