forts... del 2

3, är en bra siffra
nu måste timrå göra 4 mål för att komma i ledning
btw så är kinnarps mycket snyggare än timrås lilla hall 
som jag inte vet namn på
tränare berglund börjar le nu, sitt lilla irriterande leende
och den där tjejen i svarta glasögon har inte långt kvar till tårar igen
jag säger bara in your face till henne
hon e min rival kan vi säga, bara för skojs skull
hv är på väg att ta sitt 3e raka victoria bara för att citera domaren
14.15 har gått av 3e perioden
fy vad grym tedenby är måste jag lägga till
utvisning HV kim staal
time out- timrå ska nu göra förändringar (clevert)
tar bort målvakten, snacka om öppet mål
nu börjar jag bli trött
pasi pouistola sköt måst målet
timrå 3-1 crap!
som oliver tippade
och nu blev hon med glasögonen glad- crap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0