GSE

tittade precis klart på green street hooligans, och i mitten kom jag på att elsa hade avslöjat slutet för mig, haha
men det gör inget. den va bra ändå:) 
eller mycket bra faktiskt
idag har jag avstått från interpals, hela dagen och jag är ganska stolt över mig själv faktiskt
på måndag blir det som sagt hv:D... dyra platser oxå, haha
idag är jag faktiskt på utmärkt humör, kanske blir så att jag ska ner till filmteamet med




kära lisa fyller ju år idag ( 5 månader innan mig)
och jag hade lite funderingar angående bilden till henne
men här har jag den perfekta för att visa hur cool hon är
hoppas att det var okej att jag snodde den;)

GRATTIS!<3

Kommentarer
Postat av: malin

haha typiskt elsa!!

lisa äger på att vara snygg som alltid, grattis till henne!

2009-03-18 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0