Hata Göteborg

jo, det e nog nästan vad jag gör nu
faktiskt mer än Jacob Black, 
himla göteborgare som står där och klankar ner på liv för de inte har några vettigare ramsor
jag skulle seriöst kastat ägg om det va tillåtet, eller det behöver det inte va, men jag hade vakten precis bredvid mig
jag tror de hade någon voodoo grej oxå för stefan fick ont i armen, ack ack
så det blir andersson på onsdag

nu är de då officiellt Hv har aldrig vunnit då jag har varit där
så låt oss bestämma ingen Melina i slutspelen

men jag tänker bli av med den förbannelsen i höst, då HV är redo de oxå. har ju inte varit ett bra år
och nu tkr jag allt att davidsson ska friskna till sig

matchen va ju okej, men det kändes lite som Hv gav upp efter deras mål, underligt huh?




Kommentarer
Postat av: petrus

jag såg Stefan Liv och Björn Melin på stan idag! :D

2009-03-25 @ 14:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0