it's a girl thing

så jag var inte helt ute och cyklade
efter att pappa och oliver begav sig av mot Göteborg
överraskade mamma mig med ansiktsmask, fotbad och såklart nagellacket
men det va en trevlig och oväntad grej:)
för jag och mamma brukar inte göra sådant så ofta och jag antar att hon tänkte detsamma
nu ska jag börja plugga italienska och jag har inga ord att förklara hur trött jag är på läraren
nu, vänta jag ska räkna alla glosor....
okej han är dum i huvdet 191 glosor!
och vi ska inna lära oss det på 1,2,3 dagar. men jag menar man har väl annat att göra
usch vad tänker han med!
i alla fall, nu är mamma och beställer kinamat och sen ska vi titta lite på film
och det blir mysigt
vi hörs imon igen
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0