let's see

Du som liten:
1. Vad hette din första bästa vän? Louise
2. Vad hette din första kärlek? ehm, haha jag vet inte David tror jag
3. Vilken var din favorit rätt? spagetti och köttfärsås
4. Vilken var din favorit färg? gul och rosa, men sen blev det mest blå
5. Vart bodde du? Jonkoping!
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? oj, haha ingen aning
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? hmm, att jag klistrade fast mina spice girls klistermärken på ett kort och fick inte loss de, haha
8. Ville du bli när du blev stor? Delfinskötare
9. Vilket godis tyckte du bäst om? gillade inte godis

Nu:
1. Vad heter din bästa vän? har ingen
2. Vad heter/hette din senaste Kärlek? haha, det kan man ju undra
3. Vilken är din favorit rätt? PLANKA från Dal Baffo!
4. Vilken är din favorit färg? Röd
5. Vart bor du? jönköping
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? det är svårt att se det bästa, men många bra saker har väl hänt
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Problemet är att ingenting händer ju!
8. Vad vill du bli? Filmregissör, backup har vi dirigent och något annat som jag glömt bort:P
9. Vilket godis tycker du bäst om? sådana där röda saker!haha


Kommentarer
Postat av: petrus

jag bara vet att du satt och skrattade när du skrev "jonkoping", eller hur!

2009-03-05 @ 21:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0