lördag

vilken fin dag det har varit idag, en tid va det faktiskt hela 17 grader här hemma
jenny kom hit vid 12, konstigt nog var jag vaken då, haha
mamma och pappa åkte till göteborg vid 10 så de väsnades en del, så då blev det för mig att gå upp
vi tog leo ut på en promenad och sen fick han springa av sig i trädgården
medan jenny gav mig sin första officiella gitarrlektion
det går ju bättre nu iaf
sen åt vi tacos och tittade precis klart på children of men och nu är hon i bussen påväg hem

nu har jag en liten stund på mig att städa klart på rummet innan jag ska ner till hemmakväll och träffa
filippa och hyra film. Verkar bli/vara en bra dag idag:)
hoppas eran lutar åt det hållet oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0