Månadens ära

det va ett tag sen jag hade det på min blogg nu
men den här tjejen ser jag verkligen som en förebild men jag visste inte hur jag skulle visa det riktigt
men sen fick jag ju den klockrena idén att det är ju här jag varje månad ger ära till en viss person
Så KELLY CLARKSON blir februari 2009 Månadens ära!


Kelly Brianne Clarkson föddes 24 april 1982, i delstaten med coolaste accenten alltså Texas. Hon vann den första omgången av American Idol 2002. Kellys egna förebilder är bl.a Reba McEntire Celine Dion och No doubt.

Kelly Clarkson är otroligt vacker för det första. Fantastisk röst, famför allt Live!
Även om hon inte va min idol är jag fruktansvärt glad att jag gick på konserten för ungefär ett år sedan
Hon drar inte nytta av stjärnskapet som så många andra gör utan hon sjunger för att hon älskar det och det har inget med stjärnskapet att göra. Bara att folk ska få höra hennes historia och det hon vill meddela genom hennes röst. 
Kelly säger:
I have a curvy figure, which guys like. And performing isn't about looking the best or being the most beautiful. I do it because I love it. Look, nobody else has my butt. Nobody has my eyes. Nobody has my nose. It's all mine. And that's what makes me different from everyone.

Mina favoritlåtar är: 
Never Again
Beautiful disaster
Chivas
Gone





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0