mediakunskap suger!

tack anna för att du piggade upp mig, i höstmörktret höll jag på att säga
men så är ju inte fallet det är ju vår
imon ska jag troligtvis gå ner och fixa så jag läser matte B ändå, känns att det kanske skulle behövas och jag vet att jag egentligen inte har så svårt för det, det är bara orken
men det e bara det att allt inte känns lika självklart längre

idag blev inte så mycket gjort, beverly hills i 2 timmar när jag kom hem, sen blev det plugg och plugg och åter plugg suttit o 2½ timme nu. jippi! ofta man ska sitta och lyssna på p1 i en och en halv timme vad e det för stupid läxa egentligen:O...
ska analysera varenda inlägg och blabla.... jag sket i de 2 sista orkade inte...

imon blir det en dag att plugga och fixa allt som måste fixas det är det onsdagar är till för och som jag sa så ska jag ta tag i mitt liv och allt vad det innehåller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0