missing things, and wasting things

innan jag skulle somna i går så tänkte jag
"denna dagen är nog den bästa än så länge i år"
jag minns att jag sa att 2009 skulle vara mitt år
jag kämpade gärnet nu i början för att få det till ett så bra år som möjligt
men allt misslyckades och att en sådan dag kan ändra på allt
jag vet att min positiva attiyd är starkare och det är lite lättare för mig att resa mig upp

2008 var inget bra år för mig, i helhet nej
men jag kom på precis nu att jag lärde känna sjukt härliga folk
jag menar om det inte vore för ett litet missöde förra året skulle jag aldrig någonsin träffat lea och de andra i utbytet
den veckan va ju så otroligt bra, så bra att jag glömde bort den, haha

imon ska jag ha ett leende på läpparna, inte för att få andra att må bättre utan mig själv
det ska inte handla om skolan, klasskompisarna, kyrkan. utan mig själv och det jag ser som positivt
och det räcker med att bara jag gör det, för jag har lärt mig att någon gång kommer man upp igen

Kommentarer
Postat av: malin

yay go melina och go 2009!!

2009-03-19 @ 22:42:12
Postat av: Anna

låter som en bra attityd! ibland tycker man sig aldrig se himlen, men sedan kommer man på att det är för att man stirrar ner i asfalten, lite fina visdomsord ;)

positiv attityd och glada tankar är a & o :)

2009-03-21 @ 15:41:03
URL: http://intesomandraannor.blogg.se/
Postat av: Anna

låter som en bra attityd! ibland tycker man sig aldrig se himlen, men sedan kommer man på att det är för att man stirrar ner i asfalten, lite fina visdomsord ;)

positiv attityd och glada tankar är a & o :)

2009-03-21 @ 15:41:06
URL: http://intesomandraannor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0