på G

så började med att Leo kom upp och väckte mig och bröjade knapra på sit hundgodis
sen blev det filmdags och jag kollade på den nyköpta Bonnie and Clyde från 67
bra tycker jag faktiskt, riktigt bra:) värd att se, men som sagt det är ju en klassiker så jag skulle bli besviken om det va annat
älskar texas accenten, eller ja ända tills jag tänkte på desperation och blev rädd. usch den där gubben e läskig.
sen blev det en lång dusch, vilket nu känns onödigt för jag kom på att jag har dans i eftermiddag
och just precis nu, skrev jag på mitt senaste filmmanus, helt på engelska, eller iofs så brukar mina filmmanus vara det, haha
men den här gången är jag faktiskt ganska nöjd

btw så kommer den en ny film med Bonnie och Clyde som heter The story of Bonnie and Clyde
precis som dikten som Bonnie skriver i filmen
och Bonnie ska spelas av Hilary Duff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0