sicken dag!

Dagen började med italienska, lektionen va slapp men innehöll hemska nyheter
jo 3 sidor glosor och sen ska han typ välja ut folk som ska läsa en dialog, och jag kan inte prata ett skit, jag menar seriöst
så om han ber mig så säger jag nej, ett blankt nej

sen va det dans och vi delade in oss i grupper för att planera en egen koreografi, vilket va kul för jag hamnade i en bra grupp, bra låt och bra idéer, så jag hade ingenting att oroa mig för när operation malin väl skulle starta

jag och elsa lämnade dansen kvart i 12 och träffade Lizette nere vid skåpen. samtidigt som liselotte och sara kidnappade Malin hårt och skoningslöst

melina, lizette och elsa gick bortåt chicki'n' mama (hur det nu stavas) och var redo att beställa maten när, de tre gummorna närmade sig. De kom in och satte malin på en plats och där fick hon sitta tills vi hade beställt klart, haha
sen öppnade hon sina presenter vilket innehöll sketchpennor och djungelvrål. och bara för att lägga till det säger vi ett Happy Birthday. (johannas gestaltning var därt size="1">Original Video - More videos at TinyPicoxå)


sen va det expo, vilket va mycket trevligt. jag satt och mätte ut mina schakrutor, tog hela lektionen. men det e skönt att veta vad man ska göra hela tiden. Sen skulle Lisa på "toa" och besökte mig och vi bytte tbx böcker. fint linne hade du, men jag glömde säga det, haha. sen va expon slut och det hade då slaskregnat ett tag. och ja, det skulle jag ut i.

jag skickade ett sms till lilla emma och begav mig bort mot den gamla skolvägen för att hitta hem till henne. Det var extremt längesen jag såg den tjejen! och vi pratade typ om the Twilight Saga (hon är en av de få som läst ut alla 4 böcker som jag), skolan, gotland, tummen upp, one tree hill och massor utav annat i typ 4 timmar. sen åt vi fiskburgare och stekte potatismos, haha. men det va mumma iaf. 

bilden illustrerar tummen upp, typ det vi gjorde mer än andades denna eftermiddag

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha du e bäst melina TACK!! <3 du betyder så mycke!

2009-03-02 @ 21:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0