som sagt

det va vår i förmiddags, jag blev glad även om det va kyligt
och min dag lystet upp ännu mer när jag fick se alicia i matsalen!:)
hon va tydligen där för sin lilla intagning, fatta va kul om hon joinar eliten på pb
så det va fullt av 9or på pb idag. känns som det va evigheter sen man började där

jag behöver lite hjälp med bloggen
har ni några idéer tar jag emot de
men det e viktigt att det matchar min blogg
för det är ingen annans blogg utan min och det är min nisch som gäller här people!
haha nu kommer ingen våga skriva något
men snälla gör det det uppskattas!


Kommentarer
Postat av: malin

fy va snygg du e, du passar verkligen as bra i den mössan!

de e ju självklart att du ska ha ett film tema på bloggen, men annars e de svårt att säga:/ roliga bilder passar ju alltid till en rolig tjej oxå :D

<3

2009-03-12 @ 20:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0