this is me

jag läste på min väns annas blogg (kolla länkar) och läste inlägget om hur hon är
och jag tänkte, kanske är någonting för mig att skriva, men jag gör det på mitt egna sätt
som om du är intresserad av hur sundayeve är läser du här nedan
annars så väntar du på nästa inlägg


som sagt heter jag melina och talar ganska mycket om mig själv i tredje person på den här bloggen
jag e kort, men klagar endast på min längd så folk ska kunna få skratta åt någonting, tragiskt men sant
har funnit mig själv i den sarakstiska och flummiga sitsen, vilket inte alltid är en höjdare
tycker skitsnack i en viss mängd inte är så farligt, värre att hålla det inne och ljuga för sig själv och andra.   Jag vet att detta låter mysko, men jag tror att jag ibland känner vad andra har för känslor. Även om det inte syns...
Jag är en före detta twilight-oholic men försöker ta en dag i taget och inte låta något påverka mitt liv på det sättet igen.
Film
jag älskar filmer, även om jag på senare förväxlat min smak med vänners och vet inte riktigt vad jag tycker, men i stort sett vet jag att äventyr är min genre. Jag har redigerat en hel del, men sen jag fick min nya dator och jag inte fattar det nya programmet så blir det inte så mycket längre. Och jag funderar på om jag har ändrat intresse? om jag har tröttnat...
Musik
jag lyssnar mest och älskar mest akustisk musik, menar egentligen någon speciell. men mest blir det ju tyler hilton och kate voegele för tillfället. 
innan va jag ett stort fan av Darin, och känner mig tvungen att fortfarande försvara honom. För det finns inget värre än folk som klankar ner på andra oavsett famous eller inte
Ogillar
jag börjar med ogillar för att det är det sista man alltid fastnar för. som sagt gillar jag inte folk som klankar ner. och där inkluderas Frölunda klacken. Sådana som Jacob Black som e egoistiska och bara tänker på sig själv. Och sen besatthet, värsta sorten. Jag ogillar mig själv att jag är osocial. att jag vill saker men aldrig vågar.
Gillar
jag gillar solglimtar blandat men vind. Det är då jag får mina "allt kommer ordna sig" - tankar. The best kind. Min tanke på framtiden även om jag ofta sätter ribban för högt och jag blir besviken. Hopp, det är det jag lever med varje dag och litar på till 100% och jag hoppas Gud har någonting med det att göra. 

det var jag- helt och rent


Kommentarer
Postat av: Anna

"Min tanke på framtiden även om jag ofta sätter ribban för högt och jag blir besviken." Jag känner igen den där tanken. Men det ordnar sig, tror man helhjärtat på ngt så blir det så! :)<3

2009-03-31 @ 20:38:05
URL: http://intesomandraannor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0