tummen upp tisdag

provet va segt och gick ganska dåligt men jag bryr mig inte riktigt om datakunskap
sen påväg till idrotten så fastnade bussen så folk gick ju av, och sen åkte vi förbi de haha
det va typ dagens höjdpunkt tummen upp
sen va det badminton och tennis som gällde, tummen upp x2
sen va det konfliktskrving av boken, matte som gick fort, och sen novellskrivning på svenskan
så nu e kladden kvar + att vi kommer med i broschyren som skickas till niorna haha
sen mött jag upp rebecca, och träffade emma på köpet, haha
sen gjorde vi varma mackor och snackade om allt och ingenting
nu tittar jag på den rätta för rosing, ganska patetiskt, men sen desperate housewifes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0