ZZZZZzzzz

idag, eller ni iaf är ja slutkörd
levde på en macka under hela skoldagen
och allt detta tänkandet på svenskan, nu hoppas jag snart att elins bebis ploppar ut
ska ner till dansen snart, glömde bort att det var uppvisning ju, haha
trodde vara det va övnig
köpte ett singstar innan också, nu har jag checkat det lite och kollat om det funkar
90's var det den här gången(rea på åhléns) så nu har jag 4
sen återstår bara pop och disney, sen har jag alla jag vill ha!
nu ska jag väl göra mig iordning för snart bär det av
låt rygg-grejen funka nu!

Kommentarer
Postat av: petrus

ååååååh, jag vill jättegärna (hjärna) köra disney singstar!!!! Vore typ livets grej!

2009-03-03 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0