andra korridorer

jo, idag e det så att jag har hängt med coola samhällare - börjar dock bli en vana, haha

så damerna ovan var snälla nog att följa med mig och hämta kjolen som jag hade lagt undan, och en annan väldigt bra grej var att cheesburgaren jag köpte på mcdonalds var utan bostongurka! jajaja! det gjorde mig glad, men den va extremt saltad i ena hörnet dock. jag var typ 3 sekunder ifrån att somna på mattelektionen sen. Sen spenderades hela svenska lektionen med Pet Society. Sen på vägen hem, så hade jag lust att titta på kjolen, jag var så nöjd med och insåg att jag köpt fel storlek! samtidigt som jag kom på att jag glömt lämna in filmerna på bibloteket.
Men jag är kvick - för på en timme, han jag komma hem, ringa mamma, äta, ta bussen ner till stan, va tvungen att byta kort dock, byta kjolen på hm, gå till bibloteket och ta bussen hem! JAG ÄR STOLT!

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha, coolingar ;)

2009-05-12 @ 17:42:09
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, jag ser lite drogad ut ^^

2009-05-12 @ 21:12:15
URL: http://poetsia.devote.se/
Postat av: Anonym

evelinas leende gör en glad!

2009-05-12 @ 21:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0