Bio-datum för Eclipse

så den tredje av The Twilight Saga, Eclipse ska börja spelas in i augusti lagom till min 17 års dag
Och biopremiären väntas till 30 juni 2010, så ungefär ett år kvar
lagom länge tycker jag:) så regissören är redan bestämd, om det blir Drew Barrymore eller inte, vet jag inte
men personligen hoppas jag att det blir någon annan. Någon som man inte vet vem det är
Twilight-filmerna är till för upptäckter tycker jag själv, stjärnskott man inte sett förut
New Moon har premiär 20 november som jag nämnt tidigare och trailern premiärvisas på MTV Movie Awards på Söndag.
men vi i Sverige e ju sånna outsiders, så vi får det inte direktsänt. Men gör som jag och titta på datorn ist


Kommentarer
Postat av: Yulia

Fin blogg!

2009-05-29 @ 14:37:28
URL: http://mushy.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: tack så mycket :)

2009-05-29 @ 15:02:15
URL: http://emssn.blogg.se/
Postat av: Sally

Åh, vad kul att du lägger ut lite filmfakta som e roligt att läsa om:)

2009-05-29 @ 15:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0