Camo Challenge Camp

så idag fick jag hem ett brev från pliktvärket
i detta brevet stod det om jag var intresserad för lumpen och ville ha ett smakprov
lumpen har alltid varit ett starkt nej från min sida, men jag vet inte riktigt längre
kanske beror det på att mamma sa att detta inte var något för mig
eller om jag ärlig talat är intresserad
jag är ingen macho tjej enligt min mamma, kanske inte
men jag är inte precis den som sitter hemma och virkar hela dagarna heller
jag vet inte, en helg borde jag väl klara? jag börjar bli lite nyfiken
får la ta mig en titt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också göra lumpen men 15 muskler fattas

2009-05-20 @ 21:34:31
Postat av: Anonym

kg muskler haha

2009-05-20 @ 21:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0