dagens dag

så har inte haft tillgång till internet idag
som sagt e de ju lite sega i lkpg, haha. nesh, eller vem vet
kom precis hem från Filippa, trevlig kväll med trevliga tjejor
så jag och alicia ska börja på friskis, imon ska Jenny och jag dansa och fixa en koreografi
så idag har innehållit, kakor, tårtor, kondomer, intimfrågor, skräckhistorier och som avslutning döden
jo låter som en fyllo-kväll. men vi är bättre än det, vi har det trevligt utan alkohol förstår du
men alla samtal var inte lika tragiska dock, haha
nu sitter jag och tittar på vänner för att lugna ner monstret som skräms inombords
men nu är den typ nere vid 3%... så det e ganska lugnt
hoppas ni haft en bra dag idag!

så, för att fira Bounce kommer denna snygga bilden då, tror den kommer från aftonbladet eller expressen
superbra kväll som inte får glömmas


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha våran present var ju mest uppskattad tror jag ;) kanske... inte.. haha men kul var det!

2009-05-11 @ 10:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0