Det är kasst!

så säsong 6 är alltså Hilaries och Chads sista. Även om jag tycker att One Tree Hill inte är samma sak längre och jag är ganska allmänt trött på karaktären Lucas. Men Peyton har alltid varit min favorit! Jag menar det blir inte samma sak utan de. Förhoppningsvis gör de det lyckligt så de flyttar iväg med sitt barn någonstans, typ som Andrea och Jesse i bevvan.
Nej, jag kommer sakna dem, uäck. vad surt

Jag kopierar lite info här från kanal 5:
Murray och Burton har spelat i One Tree Hill sedan seriens start år 2003. Det är oklart om de försvinner på egen begäran, eller om det i likhet med Nicollette Sheridan i Desperate Housewives handlar om att få ner kostnaderna för serien.

Det kanske är en klen tröst men två nya karaktärer kommer att flytta in till Tree Hill i nästa säsong för att kompensera förlusten, meddelar CW. Austin Nichols som spelar Julian får också en större roll till hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0