Hej bloggen

inte lika uppdaterad, men jag känner att det e bättre och skriva när man vill och har något att skriva än att skriva bara för att
så är har jag idag då, utvilad efter en ledig dag
egentligen skulle jag ha jobbat, men det blir en annan dag istället, mamma skulle hjälpa till men hon har jobbat natt lite för länge tyckte hon
och det hade inte jag något emot
så läste ut harry potter 7an, seriöst bästa boken på de första och andra gången, t*@light är inte alls lika bra
jag blir inspirerad av de här böckerna, jag vill ha också ha en trollkarl att döda
sen blev det lite bevvan och jag ogillar Valerie extremt mycket:O... det jobbiga e att jag vet vad hon kommer göra sen
och jag saknar Brenda fruktansvärt!
sen blev det filmteam, utbilndning kallades det... i stort sett det jag lärde mig i skolan upptäckte jag sen
men vad fort det går tills man glömmer bort
nu blir det plugg och sen får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0