I'm back

sådär, powerwalken blev mer en walk, med samtal
så jag och filippa åkte moped ner, va hur längesen som helst egentligen, lite småkul
träffade Alicia nere vid östra centrum och vi tog oss runt munksjön, och blev nästan överfallna av en svan
även kallad bitchen. Det va lite småkul att höra en svan väsa, haha. Sen tog vi farväl av Alicia och filippa skulle fixa någonting på hudoteket, kände mig jättefräsch att komma in där med träningskläder men what the heck. Jag stötte på Lisa med, som sa att jag gjort värsta misstaget och jag kan inget annat än att hålla med. Men ska nog fixa det sen efter dansen. Och ge filmen till någon annan, eller nej det e extremt onödigt. vi får se
Sen såg jag och filippa vår gamla högstadie lärare Beppe, det va lite kul, som filippa sa så får man syn på mer folk på sommaren. Nu ska jag ta en dusch och fundera på hur jag ska göra med filmen och det...
ha' det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0