Jönköpings forever and ever you stay in my heart

lång rubrik, lång dag
känns knappt som jag va i skolan i förmiddas och ja som va så trött
jag drack då en 7up och fick en energi-kick
det e bättre en alkohol och man får ingen baksmälla
jag har haft det riktigt bra även om sömnen kommer ifatt en så här på kvällskvisten och man tänker på allt som gick fel istället
sån är jag tyvärr, men det är bara för mig att se det positiva

så dansen gick väl sådär, va väldigt flummigt måste jag, haha
men what the heck, ibland måste man bjuda på lite fel, det e det som stärker en
musiken stängdes av mitt i en låt dessutom;)
nu taggar jag Bounce-lägret i sommar kommer bli göttans
Rakel vann sin första vinst på ett hjul
och jag vann en onödig elefant, ångrar mig:(... varför drog jag i det där himla snöret
äsch, 30 kr fram och tillbaka, den kan minnas mig om forna dagar

så go'natt för att jag märker att jag inte gör mig själv tydlig
bilder kommer snarast, kanske efter hela helgen då mycket har hänt
om bloggen tillåter, den gillar tydligen inte bilderna jag tagigt själv, ack ack

Go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0