Jönköpings next best bal crew

vet inte riktigt vad det är för skillnad på americas next best dance crew  och americas best dance crew
helt enkelt för att den bästa reda e hittad, men nja tveksamt. missade vem som vann, hejade på Kaba Modern iaf
och på tal om dans så handlade jag t-shirtarna idag 3 för 200. tyckte jag va bra precis, men missade att jag inte hade fått studiebidraget än, men ja hade precis 200
och sen provade jag 20 parfymer tills jag hittade en till mamma, men det va för att jag inte kände dofterna efter ett tag

filippa kom kvart i 4 så då hade jag utsått spöregn, herrparfym, ensamhet på ett torg och kyla. Men sen så kom tjejen:D
och vi tittade på balen och Petrus kom oxå och hängde me oss, haha.
måste säga att media och samhäll va finare;)... sen blev det så vansinnigt kallt och efter att vi sett de vi skulle se
skyndade vi oss in på wienerkonditoriet och delade på en fralla, vi e såna fattiglappar, haha

min bror åkte in till akuten idag me. han har brutit foten, opererats och ska stanna där över natten. tycker synd om honom deusstom när han hade så många sport grejer att göra i sommar. sportnörd som han e, kan inte va lätt. sen ska han ha gips 6-8 veckor. snacka om att missa hela sommaren:/

(bilder från dagen kommer kanske sen om bloggen tillåter;))

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :D

2009-05-28 @ 19:03:38
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: maawtii

hejhej :)

kan du hjälpa mig med bloggen , dåe mnear jag att ja vill ändra storlekarna på , arkiv & länkar & sånt

sen min rubriktext den e ganska stor den vill ja ochså minska & ha den på sidan , kan due? <3

2009-05-28 @ 19:17:25
URL: http://danceholic.blogg.se/
Postat av: sara

du hade också fin blogg tösen :)! tack

2009-05-28 @ 20:02:57
URL: http://onelifeleft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0