klar att hämta nya uppdateringar

hej, alla vänner, fiender och little people
sitter idag i i skolan, projektvecka och en tickande dator
skolan tyggs läggas i ruiner fortare än planerat
power pointen e klar och jag tog slut på mina huvudtabletter igår
känner mig som en knarkare to be, men that's life
jag är lite nervös att skriva på bloggen när malin iakttar skärmen
och nu ler hon läskigt oxå, ska nog se till att skaffa en lemur till malin
så har hon något annat att glo på
och nu fick hon ont i huvudet för hon slängde sitt vattenfyllda huvud mot bänken
ta det här inlägget som en observation av malin för hon skriver inte på sin egna blogg
vet vem nästa gång jag skriver kanske du gör något lustigt
Watch out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0