Mina hemsidor

så, jag är väl så gott som beroende av datorn
men egentligen går det ganska fort att gå igenom alla mina favoritsidor
här nedan har ni de om ni vill ta er en titt

www.facebook.com
grupptryck kanske, i alla fall från början. men det finns ju faktiskt spel och grejer att roa sig med
negativt är ju att man måste va vän med folk för att se deras profiler

www.interpals.net
asgo sida, där du chattar med folk från hela världen och byter språkkunskaper typ. Jag har skaffat vänner i england, frankrike, sri lanka och usa tack vare denna sida.

www.flixster.com
en sida för alla filmfans. personlighetstest, frågesporter, chatta tillsammans med folk från hela världen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0