nerlagda serier

Så alla tv-serie-älskare som jag är säkert oroliga om ens favoriter kommer fortsätta i höst. jag kan dock andas ut eftersom alla mina 3 kommer tillbaka i höst dvs One Tree Hill, Gossip Girl och 90210. Jag känner inte igen hälften av dessa, så låt oss hoppas att du inte gör det heller, för din tv-hösts skull. 


Cupid
Dirty Sexy Money
Eleventh Hour
Eli Stone
Everybody hates Chris
Harper's Island
In the Motherhood
Kath & Kim
Kings
Knight Rider

Kyle XY
Life
Lipstick Jungle
Prison Break
Privileged
Pushing Daisies
Reaper
Samantha
Sit down, shut up
Terminator: Sarah Connor Chronicles
The Unusuals
Without a Trace
Worst Week

 

 

faktan kommer från kanal 5


Kommentarer
Postat av: Jessica ♥

sv: Okei, perfekt =)

2009-05-27 @ 00:32:15
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/
Postat av: Sandra

damn it, dirty sexy money är grymt!

2009-05-27 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0