New Moon låtarna

The Scientist – Coldplay

Satt och lyssnade på låtförslagen till New Moon. De låtarna Stephenie lyssnade på när hon skrev boken. Och jag har tagigt ut de låtarna jag vill ha med i filmen. Gå in på www.stepheniemeyer.com för att se låtlistan.  Till de låtarna som är från Edwards perspektiv så gråter jag, New Moon var min favorit av böckerna, så jag är väldigt nyfiken på hur den kommer bli. Tycker Going Under ska vara under hoppet i alla fall, det tror jag faktiskt den ska vara med och Pain till motorcyklarna. 

Going under – Evanesence

Pain – jimmy eat world

Everybody’s changing – Keane

Reason is you – Hoobastank

White flag – Dido

Be my escape – Relient K

Fix you – Coldplay

Memory – Sugarcult

Sing for Absolution – Muse

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0