regrets

jag har tänkt lite på sista tiden, på min synt. en synt som mest låg i vägen, en synt jag bara spelade mamma mia på eftersom jag inte kan spela något annat.
jag kände att jag inte behövde den längre för att den bara låg och dammade den, jag sålde den på loppis
för endast 65 kronor. jag ser hur billigt det ser ut när jag skriver det. Jag ångrar det så mycket!
inte för att jag sålde den, utan för att jag sålde den billigt till någon som kanske också låter den ligga där och damma.
iofs fick jag den i julklapp, då den redan var begagnad. Låt oss bara att mannen som köpte den gav den till sin son eller dotter och att de älskar att spela på den och drömmer om att en gång bli den nya robert wells.
för om jag väckt någons dröm ångrar jag ingenting
jag får väl hitta på den perfekta historien för min synt så att jag kan sova gott inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0