söndag

tråkigaste dagen på veckan, men lika bra att få någonting utav den
så jag har småbörjat lite på naturkunskapen, den vi skulle gjort förra veckan
men eftersom vi gjorde fel vi fick 2 veckor till på oss och dessutom ändra föremål

inte nog med det så drömde jag värsta stressiga drömmen och mitt hjärta bultade så fruktansvärt hårt när jag vaknade
det var måndag och det var dags och välja spår. jag orkar inte förklara detaljerat, men i detta var det inblandning av danslektion, lunch och estetare där inkluderas filippa då.och låt oss säga att jag var där en timme för tidigt men kom till lektionen en halvtimme försent och jag kunde inte låsa upp skåpet och massa skit

skulle egentligen gå till kyrkan idag. men blev inte så. ska dock dit ikväll/eftermiddag för dansövning
på återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0