spårval

nu vet jag att det inte är så många från media som läser min blogg
men det skulle va kul om ni som gjorde det berättar vilket spårval ni kommer välja nu till 2an?
jag ska iaf går rörlig bild, varit typ bestämt sen jag var 11-12 år. jag var ganska bestämd som barn
och jag har ju alltid sagt att jag e halvsynsk, så vem vet. jag kanske alltid har vetat det
för jag regisserade alltid små pjäser när jag va liten, trafik trollet tex
det kan jag bjuda lite på imon, så vad blir det för spårval?

Kommentarer
Postat av: malin

foto tror jag :)

2009-05-14 @ 18:28:04
Postat av: Anonym

ingen aning.. väljer mellan foto, rörlig bild, elr ljud. ( typ starta egen inspelningsstudio )

2009-05-18 @ 18:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0