that was that

ja, kvällen har varit rörig
sitter nu hemma och fryser i min blåa filt
idag har jag inte varit taggade på att träffa folk, energin har inte varit på topp
så jag får nog mest skylla mig själv, men det bor nog en varg i mig också, en ensam varg
ja tycker det e lite konstigt att säga ensamvarg eftersom vargar lever i flock
eller så är det just därför kanske
men det e skönt att va själv, eller det tycker dock inte min bror som måste ha något att göra 24/7
just nu tittar jag på världens härligaste film "underbar och älskad av alla"
love it! 
vi hörs imon folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är härrligt o slippa tjöt ibland

2009-05-17 @ 21:06:00
Postat av: Anonym

det är härrligt o slippa tjöt ibland

2009-05-17 @ 21:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0