That was then, this is now

så ganska mycket tv idag, kan man väl säga
efter eurovision blev det oth och gossip girl
men eftersom oth tar en paus och gossip girl var för spännande
så fortsatte jag kolla på internet
och jag grät men tro det eller ej inte till oth utan till gg
life suprise you. Denna veckan ska jag göra det till en bättre vecka
även om den råkar bli klyschig
jag ser fram emot det, it's my duty!

kul förresten att Derek (den dumme Derek) från One Tree Hill gästspelade Gossip Girl, inte nästa veckas avsnitt utan veckan efter. Och Brittany Snow dessutom. Och jag såg att de hade typ samma mode som vi har nu, ni förstår vad jag menar när ni ser avsnittet

sov gott!
btw jag har bara en lektion imon:D
min favorit från gossip girl äras en bild
äsch datorn segar, iaf Chuck skulle finnas här, men äsch
sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0