that's that

så, torsdag, snart helg igen skönt. konstigt nog har denna lama vecka gott fort
kanske för att jag varit hemma så mycket
ska snart ner till stan för att köpa mors dag present och dans t-shirt
väntar nog med att köpa det tills filippa kommer, hon går ju lite längre i skolan än vissa andra
försöker få henne att skolka, för jag vill ha bra platser på balen!
så goodbye studiebidrag säger jag så fort jag fått det
men jag har 200 kr kvar från maj, rekord
vänta shit det e typ juni snart:O
ojoj,

Kommentarer
Postat av: ima

sv: tack idn är också fin

2009-05-28 @ 15:42:55
Postat av: imane

sv: tack din är också fin:)

2009-05-28 @ 15:43:31
URL: http://eeljahid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0