tja, den glada delen av mig


så bilden togs när jag gick hem i solsken och regn, mystiskt väder eller hu
lägg märke till snöret som växer ut ur min axel dessutom. Jag har varit hyfsat glad idag om man bortser från andnings uphämtningen eller vad man säger. Men lizette var lite för glad idag, men det sa jag inte högt
på luncen stötte jag på trion, dock inte musketörerna, trojkan eller något sånt
(namnet kom jag på alldeles nu) Randomsarna. Inte nog med det, vi stötte på de på Hm också där jag hittade världens sötaste kjol!... Happy!
Checka in bilden, Anna har Edward solglasögon!
 
och den andra bilden är min CD från grafen, är hyfsat nöjd måste jag säga
Lizette och Liselottes solglasögon måste tillägas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖRLÅT! lovar att mitt oerhört glada humör inte ska upprepa sig ;)

2009-05-13 @ 16:55:09
URL: http://fotogumman.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0