Torsdagens höjdpunkt

jo jag vill köra en inne och ute lista
inte mode, eller något sånt utan vad jag tycker är ute och inne i mitt liv
ska fixa en logo till detta tema oxå. och eftersom torsdagar e så tråkiga, måste jag ju liva upp den med något nyt


In:
1. Hundpromenader-
även om det inte alltid e det roligaste att ta på sig ytterkläderna och 
sätta på sig gummistövlar. Är det ett bra sett att rensa huvudet och
få frisk luft på.


2. Ipred- 
som framtida filmskapare är jag starkt emot neddladdning, speciellt när det gäller filmer.
Så att denna lagen kom, var faktiskt nyheter från ovan för mig. 


3. Paramore - 
Vad ska man säga, the best, the coolest?
Äsch jag vet faktiskt inte, tjejen har stil, killarna kan lira. Nu väntar jag bara
på Europa turné.



out:
1. Klädaffärs-utbudet i Jkpg -
Seriöst, vi är ca 100 000 personer. Inte så mycket säga nåra
Extremt mycket säger andra. Men hur mycket varianter finns det på kläder? Hälften
köper på Gina, Vila och Vero Moda. Resten på HM & Carlings. Kom hit Monki och TopShop!

2. livrädd för döden - 
Ta inte det jag säger för hårt nu. Jag tycker att folk är lite för rädda för döden.
Jag menar vad gör det att folk skämtar om döden egentligen? Inse att det e livet vi är rädda för.
Jag rycker på axlarna åt döden.
So what?

3. orkar inte/vill inte folk - 
ingen lång förklaring. Gå ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0