Christmas presents

jag är inte den som skriver om när jag är deppig på min blogg
sjukt ointressant att läsa, så nu har jag nämnt det och byter helt enkelt ämne till julklappar
för det är motsattsen till deppigt:
This is what I want:
Denna klänning fast i svart                                    Esmes armband
Chocolat -plansch                            Tubhalsduk
...
sen hittar jag ingen bild men fingerlösa skinnhandskar
och en polaroidkamera
The Sims 3
lägg märke till inga filmer de här gången

Kommentarer
Postat av: Lizette

jag vill också ha en polaroidkamera!

och klänningen var riktigt snygg! vilken affär? =)

2009-11-25 @ 22:08:37
URL: http://fotogumman.bloggspace.se
Postat av: Melina

ja, var får man tag på de?

H&M :)

2009-11-25 @ 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0