Darin i melodifestivalen

Darin var endast 14 år när han för första gången skickade in ett bidrag till Melodifestivalen. Nu är han både snyggare ,talangfullare och framför allt äldre än förut.
- Det är jätteroligt att vara med i tävlingen, säger han till Expressen., men tillägger:
- Men jag har redan fjärilar i magen.
Out of my life heter låten Darin ska sjunga. Det är en mid-tempo ballad. Det tycker jag låter utmärkt.
...
Darin ligger just nu etta på singellistan och digilistan och blivit veckans hitvarning på Rix FM med Coldplays Viva La Vida. SÅ varför inte slå på stort?
...
Han är inte den  första "idolen" i Melodifestivalen. Innan har vi sett Måns, Sebastian, Agnes och Ola. Men alla utan förluster. Det kanske är dags nu...
...
Jag är dock osäker, jag menar det känns inte riktigt som Melodifestivalen är hans genre och eftersom Melodifestivalen blivit sämre med åren är jag ärligt talat orolig över alla artister som medverkar. Men what the heck, jag älskar Darin och jag ska rösta sönder telefonlinjen! Nej så man kan ju inte säga innan man hört låten.... men jag är inte den som ljuger heller;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0