Done done

Stannade hemma från skolan idag
mådde sjukt dåligt igår på grund av stress och utmattning
så jag kände att det var bättre att jobba på hemma i eget tempo
jag trodde faktiskt att stressen hade lämnat mig, men tydligen inte
dock har jag hunnit med extremt mycket idag, gjort dagens matteuppgifter, engelskaredovisning (som tack och lov blev uppskjuten till nästa vecka så jag missade ingenting)
filmanalys som jag håller på med just nu och samlat in fakta till multimedian
så jag har nog hunnit med mer än vad jag skulle gjort om jag gick till skolan... de har inte ens slutat än;)
ska ta en promenad med hunden, behöver lite luft efter att ha suttit inne framför datorn så länge
jag gjorde mig förtjänt av den här dan känner jag, nu är jag redo att ta tag i hårdhandskarna imon i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0