Fruktsallad :D

jag är skrämmande glad i fruktsallad, ja det ser ni ju
...
Idag har varit en intressant dag, haha. Victoria lärde mig ett nytt ord: snororgasm, jag tänker inte ens försöka förstå det, haha.
Sen skulle jag träffa Lizette efter skolan och prata med henne, men det är inte så lätt när Idrottshallen har alla dessa gångar och man går om varandra ett antal gånger.
Sen tog jag sällskap hem med filippa, eller ja jag gick halva vägen, sen gick jag tillbaka för att ta sällskap med henne. Och vi insåg att vi har träffats/ hört av oss till varann varje dag nu i 3 veckor. Och ja bokstavligt talat varje dag, om inget särskilt viktigt haha.
Dagen har varit full av skratt idag, helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0