Glee?

kom inte ihåg vad serien hette, men jag tog mig en titt på den ikväll
tydligen en stor succé i USA
men så säger de i stort sett om allt (förutom Traveler världens bästa serie som lades ner efter en säsong)
Vet inte riktigt vad jag tyckte, första avsnittet är ju aldrig särskilt bra. Så det återstår att se
Och för att citera mamma: "Jaha, är det det här som gäller nu? sång och vampyrer?"
Ja, mamma det är nog så det är.
Sen så är det lite väl klyschigt va? Den stackars snygga läraren som man bara hoppas blir kär i den söta förvirrade kollegan. Den svarta (kraftiga) tjejen med attityd. Den kaxiga sportfånen, den snälla sportfånen. Den bitchiga cheerleadern, den konstiga utbytesstudenten, tjejen med överdriven energi och tönten med de stora glasögonen.
Men nja, vet inte om jag kommer sitta bänkad framför denna serien.
vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: ds

2009-11-15 @ 13:43:00
Postat av: Sandra

åh seriöst älskade traveler!

2009-11-15 @ 13:44:47
URL: http://jimmyeatworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0