Grease igen


för jag vet inte hur många gånger igen, ska Sverige sätta upp musikalen Grease.
Jag har varit på två av dessa föreställningar, ena gången med Pernilla Wahlgren och en annan gång med Måns Zelmerlöw.
Jag älskar musikaler, jag blev sådär smått lycklig när jag lämnade Göta Lejon och Löfbgergs Arena.

Nu är nästa års Pink Laides klara:
Där ser vi bl.a Sara Sommerfield från Vingar av glas och Ica- reklamerna. Nour El-Refai som ledde Melodifestivalen förra året tillsammans med Luuk och Björn Gustafsson. Och sist men inte minst Janet Leon, popsångerskan från Maid in Sweden.
Det är en liten rolig blandning tycker jag, om jag får gissa gissar jag på att Nour blir Rizzo, Sara Frenchy och Janet ingen aning om.

Och som jag sa innan så hade jag ju sett Måns i en av musikalerna, men nu när han är i England och utvidgar sina musikala talanger, så tar hans flickvän Marie över en av rollerna. Hon ska nämligen spela Sandy och Danny ska spelas av Sebastian Karlsson.
Hur tror ni måns känner när hans idolkollega hånglar med hans flickvän? ;)

Är det här en musikal ni ska se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0