New Moon: Snyggast outift

Så jag tog ju mig en titt på Galapremiären igårkväll på Myspace men hade bara turen att se Ashley Greene och Nikki Reed av tjejerna. Men nu är ju bilderna ute över hela internet så NU, äntligen får jag se vad de andra hade på sig.

Från vänster:
Anna Kendrick (Jessica) , Ashley Greene (Alice)
Christian Serratos (Angela), Kristen Stewart (Bella)
Nikki Reed (Rosalie), Dakota Fanning (Jane)
Elizabeth Reaser (Esme)

Måste säga att jag är lite besviken på Kristens val av klänning, älskar annars hennes klädstil. I detta fall tror jag nog att jag tycker Dakotas klänning var snyggast. Dösnygg, tom!
En annan klänning jag gillar är Christians, hon är som en liten discokula. Kort sagt, gillar jag korta klänningar ;)
Vem tycker ni har lyckats bäst med klädvalet? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0